Kommunikation
Strategi
Etablering af den rette strategiske platform, som virksomhedens kommunikation kan tage afsæt i
Målet er at skabe et gennemarbejdet afsæt for den kommunikation og de salgs- og markedsføringsaktiviteter, der skal udføres.
Aktivitetspaletten
-
Målgruppeanalyser
-
Konkurrentanalyser
-
Markedsanalyser
-
Tilrettelæggelse af den ønskede profil
-
Tilrettelæggelse af den mest hensigtsmæssige kommunikation (budskaber/stil/tone)
-
Handlingsplaner til implementering af kommunikationsplatformen
PR
Opbygning og pleje af virksomhedens omdømme
Målet er at opnå den ønskede omtale i medierne – både i de traditionelle nyhedsmedier og på de nye digitale og sociale platforme.
Aktivitetspaletten
-
Pressemeddelelser
-
Såning af historier
-
Interviews
-
Blogindlæg- og kommentarer
-
PR-strategier
-
Medieovervågning
-
Forslag til aktiviteter baseret på medieovervågningen og virksomhedens udvikling
-
Medietræning
Sociale medier
Optimering af virksomhedens synlighed på LinkedIn, Twitter, etc.
Målet er at sikre den optimale tilstedeværelse på de relevante sociale medier, både hvad angår personlige profiler og virksomhedssider.
Aktivitetspaletten
-
Etablering af social media-strategier
-
Rådgivning om profilering og lead-generering via sociale medier
-
Praktisk hjælp til opsætning af profiler og virksomhedssider
-
Tekstskrivning til profiler, virksomhedssider og blogs
-
Søgemaskineoptimering
-
Nyeste fif