Markedsføring
Branding
Opbygning og vedligeholdelse af virksomhedens identitet og profilering over for omverdenen
Målet er at differentiere virksomheden og dens ydelser fra konkurrenternes og at få målgruppen til at identificere sig med de værdier, som virksomheden og dens ydelser står for.
Aktivitetspaletten
-
Rådgivning omkring etablering af en kommunikationsplatform, der viser, hvordan man bedst skaber troværdighed og en stærk signalværdi, som målgruppen kan identificere sig med
-
Opbygning af virksomhedsnavn og produktnavne
-
Design af logoer og papirlinjer
-
Struktur, tekst og layout af websites
-
Brochuremateriale
-
Produktark
-
Præsentationsmateriale (videos, powerpoint, demoer, etc.)
-
Etablering af medarbejderudtalelser, stillingsannoncer og diverse skabeloner og standardtemplates for at sikre en ensartet kommunikation med omverdenen
Ekstern marketing
Kommunikativ, aktivitetsbaseret understøttelse af salget og den ønskede branding
Målet er at generere nye salgsleads og at bekræfte eksisterende kunder i, at de har valgt den rette samarbejdspartner.
Aktivitetspaletten
Tilrettelæggelse og udførelse af de relevante markedsføringsaktiviteter til at indfri salgsmålene som fx
-
salgsbreve
-
direct mails
-
nyhedsbreve
-
case stories
-
artikler
-
salgspræsentationer
-
demoer/videos
-
seminarer
-
indlæg
-
events
-
analyser
-
messer
Intern marketing
Medarbejderinformation og påvirkning af deres værdier og holdninger baseret på nogle klare målsætninger for, hvad man ønsker at opnå
Målet er, at medarbejderne støtter op omkring virksomhedens værdier og holdninger og agerer som værdige repræsentanter for virksomheden både internt og eksternt for at sikre den optimale profilering af virksomheden udadtil og opbygning af den ønskede virksomhedskultur indadtil.
Aktivitetspaletten
-
Rådgivning omkring hvilke kampagner, mål og budskaber den interne kommunikation skal bygges op omkring
-
Udførelse af de valgte aktiviteter som fx seminarer, events, gimmicks, etc.