Signifly

 

Hanne Schmidt har siden 2015 samarbejdet med Signifly og rådgivet virksomheden løbende inden for salg, kundepleje og strategisk markedsføring.

 

Udtalelse
 

”Samarbejdet med Hanne Schmidt har været en kombination af at få rådgivning til det lange seje træk mod en bedre positionering af os selv og vores ydelser, samtidig med at vi har lært at bruge nogle konkrete, nyttige værktøjer, som har skabt værdi for os fra uge til uge. Både hvad angår vores newbizz-aktiviteter, vores mersalg og vores kundepleje. Det har været et forløb, hvor jeg ikke kan forestille mig bedre resultater end dem, vi har opnået. Alt i alt vil jeg give Hanne min allervarmeste anbefaling. Hun formår virkelig at svinge pisken over sine kunder, også hvis de er skeptiske, uden at det gør ondt på dem. Og hvor de kommer til at se, at dét, hun anbefaler, rent faktisk virker.

 

Resultaterne

  • Vi har fået tilrettelagt og struktureret vores kanvasarbejde og fået flere nye kunder i hus på rekordtid fra det allerførste kampagnespor. Vel at mærke kunder der har givet os en omsætning på størrelse med vores øvrige eksisterende kunder allerede fra den første dag.

  • Vi er blevet langt skarpere på, hvilke ydelser der er vores kerne og har derfor fået mod til at sige nej tak til opgaver, der tog vores bureau i en forkert retning, i forhold til hvordan vi ønsker den fremtidige udvikling for Signifly.

  • Vi har lært en masse om account management og fået konkrete praktiske råd til, hvordan vi bedst håndterer vores nøglekunder. Eksempelvis er det lykkedes os at få vores største og vigtigste kunde til at lægge et meget større engagement hos os i 2016 sammenlignet med året før.

  • Ifølge vores målinger af vores kunders tilfredshed med os som bureau er det vores klare indtryk, at vores kunder er blevet mere trygge, fordi vi har indført account management og er blevet mindre salgsforskrækkede. Det betyder også, at vi nu har fået etableret et meget tættere samarbejde med vores største kunder, som indebærer, at vi har fået lagt en klar mødestruktur for vores dialog med dem og uopfordret kan komme med nye ideer til deres organisation.

  • Samarbejdet med Hanne har desuden sat gang i vores brand kommunikation, hvor vi har forpligtiget os til at være mere snævre. Både med hensyn til hvilke kundetyper vi går efter, hvilke ydelser vi profilerer, og hvilke opgaver vi løser. Vi er begyndt at brugerteste vores eget website og oplever, at vores brandkommunikation har fået en meget klarere retning baseret på både rådgivningen fra Hanne og det løbende input fra vores kunder.”

 

Christian Schou Nielsen,

salgsansvarlig og konsulent

Udtalelse

 

”Vi valgte at indgå et samarbejde med Hanne Schmidt, hvor hun som rådgiver skulle hjælpe os med at skabe en systematisk arbejdsform og proces til at skaffe nye kunder. Vi havde fået Hanne anbefalet af en person, der havde arbejdet tæt sammen med hende i en årrække og oplevet, at hun indførte processer, som gav markante resultater og tillige var nemme at følge. Det viste sig i praksis, at Hanne med det samme forstod, hvilken type salg vi havde behov for, og hvilke målgrupper der ville være optimale at starte med. Herudover var hendes begejstring og energi en rigtig god løftestang for at komme godt i gang og fastholde de meget lærerige processer, vi startede på. Vi fik så meget professionel hjælp til vores newbizz, at vi nu føler os rigtig godt klædt på til salget. Men også til meget mere, fordi vi oveni blev klarere på vores egen profil og retning – og lærte en masse om account management.

 

Hannes erfaring fra videnstunge konsulentfirmaer har været rigtig god for os, og jeg kan varmt anbefale hendes rådgivning, specielt til virksomheder der ligner vores.”

 

Michael Valentin,

managing partner og konsulent